Even voorstellen: Cor van Leeuwen, Service Delivery Manager bij Prodicom

Aangenaam kennis te maken! Sinds december 2019 ben ik werkzaam bij Prodicom in de functie van Service Delivery Manager.
Service Delivery Management. Het proces waarmee de dienstenvraag en -aanbod in kaart gebracht worden en vertaald worden naar een strategie voor de toekomst.
Maar wat betekent dat nu in de praktijk? Service Delivery Management zorgt ervoor dat de geleverde diensten complementair zijn aan het dienstenportfolio dat reeds bij de klant aanwezig is, en dat deze diensten optimaal ingezet worden. Dit zorgt ervoor dat de klant zich kan focussen op zijn core business en dit resulteert op zijn beurt weer in een hogere klanttevredenheid aan beide kanten. In dit werkveld fungeer ik als schakel tussen de ICT organisatie van de klant en onze Prodicom Service Delivery.
In mijn carriรจre heb ik inmiddels ruim 30 jaar ervaring opgedaan in verschillende functies binnen de IT, uiteenlopend van systeembeheer en programmeur tot project management, ICT management en service delivery management. Hierbij heb ik vele, ook internationale projecten mogen begeleiden, en daarbij heb ik met een grote diversiteit aan disciplines, culturen en organisaties kunnen werken.
Hierbij is heldere communicatie steeds van eminent belang gebleken om een stabiele en langdurige relatie met klanten en partners op te kunnen bouwen. Duidelijkheid is key in Service Delivery Management. En dat is precies wat mij aanspreekt bij Prodicom, waarbij de waarden en normen zich presenteren in duidelijk taalgebruik en een โ€œdoen wat je zegtโ€ mentaliteit.
In mijn vrije tijd houd ik ervan om erop uit te gaan met de motor, of op het water te ontspannen met vrienden en familie. En aansluitend, als het weer het toestaat, de barbecue aanzetten voor een heerlijke culinaire afsluiting van de dag.